پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

پایان نامه چیست

در این بخش بعد از این که به موضوع چاپ مقاله پرداختیم در خصوص پایان نامهhttp://kanoonisi.ir/payanname توضیح خواهیم داد .

پایان نامه مقاله (نوشته) ای است که دانشجویان در انتهای تحصیل خود برای دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه خود در موضوعی (عنوان) خاص ارائه باید ارائه کننده ، پایان نامه ها نباید موضوع تکراری داشته باشند و هر دانشجو باید موضوع جدیدی را برای نگارش خود انتخاب نماید . یا ساده تر این تحقیق و پژوهش باید نتیجه درسهای آموخته شده و واحد های درسی گذرانده شده باشد.

پایان نامه ها دارای بخش ها و قسمت های مختلفی هستند و باید در هنگام نگارش پایان نامه موارد مختلفی رعایت شوند ، اگر بخواهیم نمونه ای از این موارد رو نام ببریم میتونیم به مواردی مثل : مشخصات ، تعاریف ، فرضیات ،تبیین اهمیت مساله مورد پژوهش  ، پیشنه تحقیق ، کلید واژه ها ، منابع و… اشاره کنیم .  انجام پایان نامه ماها طول می کشد و دانشجو برای موفقیت موظف است که مرحله به مرحله کار رو برنامه ریزی داشته باشد .

http://kanoonisi.ir/wp-content/uploads/isi-kanoon.png

مراحل انجام پایان نامه به چه صورت می باشد ؟

– فکر کردن در مورد پایان نامه http://kanoonisi.ir/payanname/

– تهیه طرح پایان نامه

– انجام طرح تهیه شده برای پایان نامه

– انجام انواع خدمات چاپ مقاله به صورت فوق تخصصی در ایران

– نگارش و نوشتن متن پایان نامه پژوهشی

– به اشتراک گذاری نتیجه پزوژهش ها با سایرین (گفتگو با سایرین در خصوص نتیجه)

– اصلاح پایان نامه پژوهشی انجام شده

– و….
انجام و سفارش پایان نامه و پروژه :

انجام پایان نامه : مدیریت – مکانیک – عمران – برق – کامپیوتر – آی تی – حسابداری – صنایع – حقوق و… در این بخش نیز قصد داریم شما را با خدمات و سرویس های انجام پایان نامه کانون iSI آشنا کنیم :

لغات پایان نامه و پروژه اغلب مترادف نوعی نوشته و مقاله دانشگاهی هست که در نهایت منجر به خروج از دانشگاه و فارغ التحصیلی میشود . این کلمه برای اکثر دانشجویان کلمات جالب و خاطره انگیزی است . که اگر خودتون یک دانشجو هستید ، در آینده دلیل اون رو متوجه خواهد شد .

اگر به دنبال خدمات انجام و سفارش پایان نامه هستید و به دنبال مکانی امن میگردید که نیاز ها و احتیاجات شما را برطرف کرده و پایان نام ای قوی و با کیفیت بالا برای شما فراهم آورد و یا اگر در پایان نامه خود به کمک نیاز دارید ، ما خوشحالیم که میتوانیم در خدمت شما باشید ، ما تمامی نیاز های شما در راستای انجام یک پایان نامه میتوانیم انجام دهیم .
درباره انجام پایان نامه و کانون ISI بیشتر بدانید :

در این بخش قصد داریم علاوه بر نکاتی در خصوص چاپ مقاله موارد مهم رو هم در خصوص پایان نامه http://kanoonisi.ir/payanname  مطرح کنیم .

پایان نامه نقظه مشترکی با پروژه هم دارد ، نقطه مشترک نگارش پایان نامه و پروژه مرتبط به ساختار و قالب آنهاست . که هر دوی آنها شامل بخش هایی مثل : معرفی ، پاراگراف های اصلی ، نتیجه گیری ، بیوگرافی ، مرور ادبیات گذشته و پیوست می باشند . در آمریکا و انگلیس به طور معمول (Thesis) منجر به مدرک کارشناسی ارشد و (Dissertation) مقاله نهایی برای دکتری می باشد.

آیتم اول مربوط به پژوهش بر روی موضوعات و عناوین خاصی است که باید انجام شود و نشانگر سطح دانشی است که از برنامه آموزشی و واحد های آموزشی تصویب شده به دست آمده است می باشد . و اما در خصوص مقطع دکتری مقاله باید مواردی کشف نشده و جدیدی را در یک زمینه و یا بخش علمی خاص معرفی کند. این بدین معناست که دانشجویان محقق باید موردی کاملا جدید را در قالب موضوع http://kanoonisi.ir/payannameپایان نامه انتخاب کنتد و اثری جدید را خلق کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.